1. Vezi produsele

Informeaza-te in ce priveste produsele pe paginile site-ului homemade-spa.ro. Am pachete speciale si promotii si sunt sigura ca vei gasi ceva potrivit nevoilor tale

   2. Alege produsele dorite

Odata ce gasesti un produs, citeste toate informatiile, apoi mentioneaza cantitatea dorita si da click pe butonul „Adauga in cos”.

   3. Vezi cosul de cumparaturi

Cu click pe butonul semnul de cos din dreapta sus a site-ului, poti vedea si edita produsele selectate. Poti modifica cantitatea sau poti sterge produsul din cos.

 

  Comanda

  Valoarea minimă a unei Comenzi este de 50 lei (fără taxa de transport) care s-a stabilit pentru a putea funcționa în mod eficient, fiind un pas necesar pentru a oferi cele mai bune prețuri.

  Comenzile pot fi efectuate telefonic sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe Site.

  Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect Comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții.

  Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe Site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe Site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.

  Cumpărătorul este notificat în cazul în care un produs lipsește din Comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare Cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, Comanda va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.

  Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

  Inspire Concepr SRL își rezervă dreptul de a-și selecta clienții/cumpărătorii. Pentru motive justificate, Inspire Concepr SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi sau la unele din modalitățile de plată/livrare ori de a refuza onorarea unei comenzi, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Inspire Concept SRL.

  Modificarea unei comenzi

  Inspire Concept SRL lucrează cu un sistem automatizat de coletare și se procesează rapid, astfel, Comanda unui Cumpărător poate fi modificată la cerere în termen de cel mult 1 oră de la efectuarea comenzii în timpul programului de lucru sau oricând în afara programului de lucru, până la ora 8:00 din următoarea zi lucrătoare. Cumpărătorul poate transmite cererea de modificare a unei Comenzi prin telefon sau email.

  • în cazul în care o Comandă este este deja împachetată (status ”Colet pregătit”): pentru modificarea comenzii se va aplica o taxă de 10 lei, ce acoperă costurile de reambalare și refacturare;
  • în cazul în care o Comandă este în curs de expediere (status ”Expediat”): nu este posibilă modificarea unei comenzi care se află deja la curier sau la transportator;
  • orice adăugare de produse la o Comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, cu toate liniile directoare aplicabile, fără legătură cu comanda precedentă;
  • în cazul în care Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.

  Renunțarea la comandă

  •  în cazul în care comanda a fost plătită, fără a fi expediată: pentru anularea unei comenzi a cărei contravaloare a fost deja achitată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 10 lei, care se va scădea din suma care va fi returnată către Cumpărător;
  •   în cazul în care comanda a fost plătită și expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă preluarea de către Cumpărător este refuzată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 10 lei și întregul cost al transportului de retur;
  •   în cazul în care comanda nu a fost plătită dar a fost expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă ridicarea unui colet este refuzată, Cumpărătorul va suporta taxa de re-stocare de 10 lei precum și întregul cost al transportului de retur;
  •   în cazul în care comanda nu a fost plătită și nici expediată: renunțarea se poate face telefonic sau prin email; nu se percepe nicio taxă.